Adwokat Piotr KozyraAdw. Piotr Kozyra

Ukończył dzienne studia prawnicze na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie uzyskując w 2005 roku tytuł magistra prawa. Odbył aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Lublinie, uzyskując wpis na listę adwokatów Izby Adwokackiej w Lublinie (nr wpisu 971) . Aktualnie prowadzi indywidualną Kancelarię Adwokacką w Lublinie, Krasnymstawie, oraz we Włodawie.

Specjalizuje się w świadczeniu pomocy prawnej w zakresie dochodzenia roszczeń odszkodowawczych za wypadki komunikacyjne, oraz błędy medyczne. Z pomocą Adwokata Piotra Kozyry ubezpieczyciel został zobowiązany Wyrokiem Sądu do zapłaty klientom Kancelarii kwoty 400 000 złotych, w sytuacji gdy bez pomocy prawnej profesjonalnego pełnomocnika odmówiono uprawnionym wypłaty jakiejkolwiek należności.

W kręgu jego zainteresowań znajdują się także zagadnienia prawa cywilnego, w szczególności: sprawy rozwodowe, o alimenty, o podział majątku, jak i zniesienia współwłasności.

Posiada doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców . Specjalizuje się w świadczeniu pomocy prawnej na każdym etapie odzyskiwania wierzytelności, począwszy od przedsądowych wezwań do zapłaty i negocjacji z dłużnikami, poprzez postępowanie sądowe, a skończywszy na egzekucji. Świadczy usługi swoim klientom zarówno w sprawach pomiędzy przedsiębiorcami, jak i w sprawach pomiędzy przedsiębiorcą a konsumentem. Zajmuje się także tematyką z zakresu prawa pracy.

W ramach prowadzonej praktyki świadczy także pomoc prawną obejmującą zagadnienia prawa karnego reprezentując klientów na każdym etapie prowadzonego postępowania.